علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد سئو در سال 2019 هستید؟ در اینجا روندهای کلیدی شما برای بهبود مهارتهای بهینه سازی جستجوی خود باید دنبال کنید.
وقتی فقط SEO را شروع می کنید ، می توانید با اضافه بار اطلاعات اشتباه گرفته شوید.
تاکتیک های زیاد می تواند شما را از تمرین مهارت های خود منصرف کند.
با این وجود ، لازم نیست برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهینه سازی موتور جستجو ترسناک باشید.
به همین دلیل است که ما روند اصلی SEO را برای سال 2019 و معنای آنها برای شخصی که تازه کار را با بهینه سازی موتور جستجو شروع کرده است ، تجزیه و تحلیل کرده ایم.
1. با بهینه سازی سایت خود برای دستگاه های تلفن همراه شروع کنید
هنگام شروع کار با SEO ، بهینه سازی موبایل بسیار مهم است.
با آزمایش عملکرد و سرعت بار سایت خود در همه دستگاه ها شروع کنید.
سئو سفید
همه چیز درباره کلاهبرداری و چگونگی مسدود کردن آن کلیک کنید
آنچه مشتریان در عصر AI انتظار دارند
راهنمای مطالعه پیگیری تماس برای بازاریابان
راهنمای قطعی لیست های آنلاین برای برندهای رستوران
هر تاخیر در مرور ممکن است فرصتی از دست رفته برای بازدید کننده جدید باشد.
مردم هر ساله وقت بیشتری را روی تلفنهای خود می گذرانند ،
به این معنی که یک استراتژی جدید SEO نمی تواند بهینه سازی موبایل را نادیده بگیرد.
علاوه بر این ، فراتر از بهبود مثلاً است.
سرعت سایت در سایت شما SEO در سال 2019 درمورد درک “مصرف کنندگان تلفن همراه” و چگونگی تفاوت عادات جستجو در هنگام حرکت در مقایسه با یک کاربر رومیزی است.
وقتی عجله دارید به عادات جستجوی خود فکر کنید و به دنبال یک پاسخ سریع هستید.
یا به نتیجه جستجو فکر کنید که توجه شما را جلب می کند.
احتمال آن وجود دارد ، این موبایل بهینه شده است و این نکته را در نظر می گیرد
که بدون تأخیر بیشتر به دنبال یک جواب روشن و سریع هستید.
2. نحوه جستجو کاربران را درک کنید
ما تمایل داریم تصور کنیم که کلمات کلیدی عملکرد بهتری نسبت به سایرین دارد.
آزمایش کلمات کلیدی همیشه ایده خوبی است اما امروزه سئو بیشتر بر روی درک هدف تمرکز دارد.
کافی نیست برای پیدا کردن یک کلمه کلیدی مؤثر که منجر به ترافیک سایت شما شود.
یک استراتژی بلند مدت جستجوگرها به هدف جستجو و استدلال پشت هر جستجو متکی است.
پس از درک درک نحوه استفاده مخاطبان مورد نظر از موتورهای جستجو ، می توانید سایت خود را با موفقیت بیشتری بهینه کنید.
جستجوها پویاتر می شوند و برای تکیه بر فرضیات کافی نیست.
آزمایش کنید که چگونه بهینه سازی شما می تواند بر ترافیک جستجوی شما تأثیر بگذارد
و شروع به استفاده از نمایش داده شدگان مکالمه در ترکیب کلمات کلیدی خود کنید.
3. برای انسان ها بنویسید ، برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید
یک استراتژی موفقیت آمیز جستجوگرها در هنگام بهینه سازی یک سایت ، عنصر انسانی را نادیده نمی گیرد.
ما فقط در حال انتخاب کلمات کلیدی خوبی نیستیم تا بتوانیم رتبه سایت خود را بهبود بخشیم.
هدف این است که کلمات کلیدی صحیحی را انتخاب کنید
که مخاطبان شما از روشی استفاده کنند که محتوا مرتبط و جذاب باقی بماند.
همیشه هنگام ایجاد مطالب خود با فکر کردن به مخاطبان خود شروع کنید.
محتوای شما باید برای آنها جالب و مورد توجه باشد تا آنها بخواهند درباره آن بیشتر بخوانند.
هنگامی که درک مطالبی را که خوانندگان شما از شما می خواهند شروع کنید ،
وقت آن است که بیشتر به بهینه سازی آن توجه کنید.
اگر مردم را مجبور به خواندن آن نکنند ، کافی نیست محتوای خوبی ایجاد کنید.
به همین دلیل می خواهید محتوای خود را بهینه کنید تا در SERP ها بیشتر شود.
نیازی به افزودن کلمات کلیدی در محتوای شما به سادگی برای جذابیت در موتورهای جستجو نیست.
گوگل و بقیه روش های بسیار پیچیده ای برای پاداش چنین تکنیک هایی شده اند.
در مقابل ، به عنوان مثال ، کیفیت مطالب و اهمیت آن می تواند
به شما در افزایش ترافیک جستجوی شما کمک کند.
برای دستیابی به بهترین نتیجه ، تعادل مناسب بین محتوای کیفی و بهینه سازی جستجو را پیدا کنید.
4- ترافیک جستجوی موجود خود را تجزیه و تحلیل کنید
اگر مطمئن نیستید که چگونه شروع کنید و چه چیزی را باید آزمایش کنید ،
با نگاهی دقیق تر به ترافیک جستجوی فعلی خود شروع کنید.
صفحات پرفروش کدامند؟
مخاطبان شما برای دسترسی به مطالب شما از کدام کلمات کلیدی استفاده می کنند؟
10 پست برتر و تجزیه و تحلیل همه آنها را تجزیه و تحلیل کنید.
آیا کیفیت محتوای شماست؟ طول هر پست چیست؟
آیا از بهترین روشهای بهینه سازی در سایت پیروی کرده اید؟
پست هایی را پیدا کنید که به خوبی به عنوان محتوای همیشه سبز کار کنند
و به روش های جدید برای بروزرسانی آنها فکر کنید.
نگاه دقیق تر به ترافیک جستجوی شما و عملکرد فعلی SEO حتی می تواند به شما کمک کند تقویم محتوای خود را با موضوعاتی که مخاطبان شما از آن قدردانی می کنند به روز کنید.
5- با آخرین تغییرات در سئو به روز باشید
اگر می خواهید به سئو تسلط داشته باشید ، باید آخرین روند و به روزرسانی های الگوریتم را دنبال کنید که ممکن است روی تاکتیک های شما تأثیر بگذارد.
مانند هر مهارت جدید ، خواندن در مورد آن مفید است تا در مورد تغییرات اخیر آگاه باشید.
چه مبتدی و چه یک متخصص باتجربه باشید ،
باز هم خواندن جدیدترین به روزرسانی های سئو و معنی آنها برای استراتژی شما همچنان مهم است.
این مقاله را به اشتراک بگذارید
توییت
مقالات مرتبط
استفاده از خوشه های موضوعی برای افزایش رتبه سئو در عمل
تحلیل محلی جستجوی محلی و روندهای صنعت: پرسش و پاسخ با سارا پرنده موز و راب بوچی
چرا باید به موجودیت ها و آینده سئو فکر کنیم
پرسش و پاسخ با Noël Reilly مایکروسافت: داده ، کشف ، ذهنیت اول مشتری
6. مهمترین عوامل رتبه بندی را بیاموزید
همانطور که فقط در نکته قبلی اشاره کردیم ، مفید است که هر ماه مقداری وقت اختصاص دهید تا از جدیدترین به روزرسانی های سئو استفاده کنید.
از ارتباط و استفاده از کلید واژه های مناسب گرفته تا سرعت صفحه و استفاده از لینک های بک گراند ، خوب است بدانید که چگونه هر عامل رتبه بندی می تواند بر روی تاکتیک های بهینه سازی شما تأثیر بگذارد.
این لیست ممکن است طولانی باشد ، اما در اینجا چند فاکتور مهم رتبه بندی برای کمک به شما در بهینه سازی صفحه خود در سال 2019 ارائه شده است.
7. هرگز UX را دست کم نگیرید
تجربه کاربر برای جستجوگرها سال به سال از اهمیت بیشتری برخوردار می شود. با پیشرفت گوگل ، نتایج جستجو شخصی تر می شوند و هدف ارائه بهترین تجربه به کاربران است.
کیفیت و ارتباط محتوای شما بسیار قابل توجه است ، اما همچنین باید اطمینان حاصل کنید که UX سایت شما به اندازه کافی جذاب است تا مردم را به ادامه خواندن ترغیب کند.
اگر مثلاً صفحه شما برای موبایل بهینه نشده است یا اگر خواندن طولانی تر را تسهیل نمی کند ، یک پست خوب نمی تواند جذاب باشد.
آنچه شما نیاز دارید ، تعادل مناسب بین محتوای عالی و حتی بهتر تجربه کاربر است. هیچکدام از این دو به تنهایی نمی توانند منجر به موفقیت چشمگیر سئو شوند.
شروع به تجزیه و تحلیل نرخ گزاف گویی فعلی و زمان صرف شده در سایت کنید و ببینید که چگونه اینها با سرعت بار سایت شما مقایسه می شوند.
عملکرد سایت خود را در مرورگرها و دستگاههای مختلف آزمایش کنید و همه مواردی را که ممکن است خطر از دست دادن خواننده های شما را ایجاد کند ، بهبود بخشید.
8- پیوند بین رسانه های اجتماعی و سئو را کشف کنید
ممکن است سیگنالهای اجتماعی جزو عوامل رتبه بندی نباشند ، اما درک این مسئله که حضور اجتماعی شما چگونه می تواند بر نتایج جستجوی شما تأثیر بگذارد ، مفید است.
وقتی رسانه های اجتماعی به بخش بزرگی از زندگی ما تبدیل می شوند ، می توانند بخش بزرگی از حضور و اقتدار آنلاین ما را تعریف کنند. در مورد همه مارک های با حضور اجتماعی موجود نیز همین اتفاق می افتد.
Google با تلاش برای ارائه ایده كلی تر از حضور آنلاین ، نتایج اجتماعی را با پاسخ های جستجو شروع كرده است. با فهرست کردن مطالب بیشتر به نتایج جستجو ، کاربران می توانند در اسرع وقت پاسخ صحیح به سوالات خود بیابند. بنابراین ، خوب است به خاطر داشته باشید که حضور و اختیار آنلاین شما محدود به نتایج جستجوی شما نمی شود.
به همین ترتیب ، شبکه های اجتماعی به موتورهای جستجوگر خود تبدیل می شوند که کاربران هنوز به دنبال پاسخی برای سوالات خود هستند. YouTube و Pinterest به موتورهای جستجوی بصری بسیار معروف تبدیل شده اند ، در حالی که توییتر و فیس بوک می توانند برای یافتن اطلاعات بیشتر درباره یک شخص یا یک رویداد خبری مفید باشند.
این بدان معنی است که عادات جستجوی ما در حال تغییر است و درک همه روشهای مختلفی که شخص بتواند محتوای شما را در کانالهای مختلف پیدا کند مفید است.
9. درک کنید که جستجوی صوتی چگونه کار می کند
جستجوی صوتی بزرگترین روند برای ایجاد سئو در سال های 2019 و 2020 خواهد بود. در حال حاضر شاهد افزایش روندی اتخاذ هستیم و انتظار می رود مصرف کنندگان بیشتری در سال 2019 از دستورات صوتی استفاده کنند.
این بدان معنی است که برای درک نوع جدیدی از جستجو باید بهینه سازی جستجو تغییر کند. افراد تمایل دارند از سؤالات طولانی تر و سؤالات مکالمه بیشتری در جستجوی صوتی استفاده کنند. چالش این است که بفهمید که کدام کلمات کلیدی برای مخاطبان شما بیشتر اهمیت می یابد و چگونگی سنجش موفقیت استراتژی شما.
اگرچه اندازه گیری هنوز در مراحل اولیه است ، اما هنوز درک مفاهیم متن و دستورات صوتی مفید است.
هرچه بیشتر به عنوان مصرف کننده فکر کنیم ، شانس پاسخگویی به سؤالات خود را با مناسب ترین روش بیشتر می کنیم.