عوامل دخیل در بازاریابی دیجیتال ( دیجیتال مارکتینگ ) چیست؟

شکاف اشتغال شغلی در بازاریابی دیجیتال
مهارت های بازاریابی دیجیتال در حال حاضر به قدری مورد تقاضا است که بسیاری از افراد در صنعت ادعا می کنند که تخصص این کار را دارند .

به عبارت دیگر ، مشاغل زیادی در دسترس است اما افراد با مهارت کافی برای پر کردن آنها وجود ندارند.

مطابق این گزارش پژوهشی از Burning Glass:

هر دو مشاغل کوچک و بزرگ رسانه های دیجیتال ، رسانه های اجتماعی را به عنوان یک مهارت مورد نیاز بالا لیست می کنند
40٪ از شغلهای بازاریابی اکنون به مهارتهای دیجیتال احتیاج دارند
دو برابر تعداد پست های شغلی با تمرکز دیجیتالی نسبت به پنج سال پیش وجود دارد
بازاریابی دیجیتال تا سال 2019 ، 35 درصد از هزینه های بازاریابی را تشکیل می دهد
در سال 2016 ، 174141 پست شغلی با تمرکز بر بازاریابی دیجیتال وجود داشته است
مشاغل بازاریابی دیجیتال به طور متوسط ​​سالانه 7000 دلار بیشتر از سایر مشاغل بازاریابی ارائه می دهند
به طور متوسط ​​مشاغل بازاریابی دیجیتال 16 درصد بیشتر از موقعیت های منظم بازاریابی را پر می کند.
نکته جالب دیگری که کارشناسان بازاریابی دیجیتال باید به آن توجه داشته باشند

این است که طبق همان گزارش Burning Glass ، شرکتهای “یونیکورن” (استارتاپهای دیجیتالی با ارزش بالا مانند Pinterest و Snapchat) به دنبال کارمندان با نقاط قوت در مناطقی مانند آنالیز دیجیتال و تبلیغات و همچنین بازاریابی محتواهستند.

از طرف دیگر ، شرکت Fortune 100 به دنبال افرادی است که دارای بازاریابی سنتی و پیشینه تجاری و مهارت بازاریابی سیار هستند.

(4) Comments

Leave a Reply