5 استراتژی بازاریابی دیجیتال برای مبتدیان 2019

من با بسیاری از استارتاپ ها کار کرده ام و بسیاری از تجربه آموزش های آن ها را دارم. اما تنها چیزی که آنها به آن اهمیت نمیدهند ، بازاریابی دیجیتال عالی و استراتژی های تبلیغاتی است. بعضی اوقات آنها می خواهند چندین کار انجام دهند و بعضی اوقات تنها به یک چیز تکیه می […]

گواهینامه SSL چیست و چرا اهمیت دارد؟

Secure Socket Layer یا به اختصار SSL یک پروتکل امنیتی است که ارتباط بین یک سرور وب و یک مرورگر وب را رمزگذاری می کند. در عصری که وب سایت های وردپرس بسیار آسیب پذیر هستند، گواهینامه های SSL با اطمینان از ارتباط خصوصی بین سرور وب و مرورگر وب ، یک لایه امنیتی اضافی […]

CMS یا سیستم مدیریت محتوای WordPress چیست؟

حتی اگر هرگز با WordPress کار نکرده اید ، این شانس خوب را دارید که در مورد این سیستم مدیریت محتوا یاCMS مطلع شوید. وردپرس از زمان اولین رونمایی در سال 2003 ، به سرعت محبوبیت خود را بدست آورد ، و هنگام ساخت و مدیریت وب سایت یا وبلاگ به یکی از بهترین و […]

عوامل دخیل در بازاریابی دیجیتال ( دیجیتال مارکتینگ ) چیست؟

شکاف اشتغال شغلی در بازاریابی دیجیتال مهارت های بازاریابی دیجیتال در حال حاضر به قدری مورد تقاضا است که بسیاری از افراد در صنعت ادعا می کنند که تخصص این کار را دارند . به عبارت دیگر ، مشاغل زیادی در دسترس است اما افراد با مهارت کافی برای پر کردن آنها وجود ندارند. مطابق […]

10 شغل برتر در زمینه بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال چیست؟ با افزایش رایانه ، تلفن های هوشمند و سایر دستگاههای دارای قابلیت اینترنت ، تعداد کارهایی که به مهارت های دیجیتال مارکتینگ نیاز دارند نیز افزایش می یابد. اکنون تمرکز روی عناصر دیجیتال در مرکز استراتژی های بازاریابی بسیاری از شرکت ها قرار دارد. این مشاغل برتر بازاریابی دیجیتال را بررسی کنید. […]

7 ویژگی برنامه موفقیت آمیز در بازاریابی محتوا

تعدادی از شرکت ها و بازرگانان هستند که برنامه های بازاریابی محتوا را با موفقیت اندک ایجاد کرده اند. چندین دلیل احتمالی وجود دارد که چرا یک کمپین بازاریابی محتوا به هدف مورد نظر نمی رسد. این می تواند به این دلیل باشد که محتوا فاقد کیفیت است ، یا از نوع اشتباه محتوا استفاده […]

28 ویژگی بازاریابی محتوا که سنگ اندازی می کند!

1. اهداف محور – اهداف و اهداف را برای هر قطعه تنظیم کنید. آیا هدف الهام بخش ، آموزش ، ایجاد اقتدار ، ایجاد رهبری است؟ باید از اهداف و اهداف تجاری و بازاریابی سطح بالاتری پشتیبانی کند. 2. مخاطب متمرکز – محتوا باید بیشتر از تبلیغ شخصی خودتان روی خواننده متمرکز شود. مخاطبان خود […]

10 روش خوب برای بازدهی بیشتر ویدیو مارکتینگ

هر سال ، محتوای ویدئویی همچنان رو به رشد است و پیش بینی می شود که در سال 2019 فیلم بار دیگر بر بازار حاکم شود. در یک بررسی اخیر در مورد روند بازاریابی ویدیویی ، 57٪ از صاحبان مشاغل پرس و جو YouTube را به عنوان مؤثرترین بستر رسانه اجتماعی برای توزیع محتوای ویدیو […]

9 نکته برای مبتدیان سئو

علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد سئو در سال 2019 هستید؟ در اینجا روندهای کلیدی شما برای بهبود مهارتهای بهینه سازی جستجوی خود باید دنبال کنید. وقتی فقط SEO را شروع می کنید ، می توانید با اضافه بار اطلاعات اشتباه گرفته شوید. تاکتیک های زیاد می تواند شما را از تمرین مهارت های […]

راه های یادگیری یک فناوری جدید در زبان برنامه نویسی و چارچوب ها

یکی از اصلی ترین چالش های برنامه نویسی یا مهندس نرم افزار ، یادگیری مداوم است. بله ، درست است ما به عنوان یک برنامه نویس یا توسعه دهنده ، ما همیشه باید هر از گاهی ، چیزهای جدید را یاد بگیریم. با تشکر از C ، Java ، Linux و SQL ، هنوز زمینه […]

بازاریابی چریکی ( گوریلا مارکتینگ)

بازاریابی چریکی ( Guerilla Marketing ) چیست؟ بازاریابی چریکی یک تاکتیک بازاریابی است که در آن یک شرکت از تعامل غافلگیرانه و / یا غیر متعارف به منظور تبلیغ یک محصول یا خدمات استفاده می کند. بازاریابی چریکی متفاوت از بازاریابی سنتی است به این دلیل که اغلب به تعامل شخصی متکی است ، بودجه […]

اینفلوئنسر مارکتینگ ( Influencer Marketing ) چیست؟

بازاریابی اینفلوئنسر شامل بازاریابی محصولات و خدمات به کسانی است که نسبت به چیزهایی که سایرین   خریداری می کنند، ترغیب می کند. این تأثیر بازار به طور معمول ناشی از تخصص ، محبوبیت یا شهرت یک فرد است. بازاریابی برای مخاطبان تأثیرگذار شبیه به بازاریابی در دهان است ، اما به توصیه های صریح تکیه […]