11 روند SEO و تغییراتی که در سال 2021 بر کسب و کار تأثیر می گذارد!

بهترین روش ها برای بهینه سازی موتور جستجو سال به سال ادامه می یابد. همانطور که متخصصان آژانس کاملاً خوب می دانند ، هر مشاغلی که نمی خواهد در سمت اشتباه یک الگوریتم جدید یا تغییر عمده موتور جستجو قرار بگیرد ، باید از آخرین روندها و تغییرات مطلع باشد تا تأثیر احتمالی آنها را […]

SEO Analytics چیست؟

اگر در حال اجرا یک کمپینseo برای مشتریان هستید ، می دانید که نه تنها بازگشت به تلاش های بازاریابی شما زمان می برد ، بلکه با شروع نتایج می توانند با گذشت زمان نیز تغییرات چشمگیری داشته باشند. شما ممکن است به طور مرتب محتوا را منتشر کنید ، بک لینک برای وب سایت […]

چه تفاوتی بین Semrush و Google Analytics وجود دارد؟

Semrush و Google Analytics هر دو ابزار تجزیه و تحلیل دیجیتال هستند ، اما تفاوت آنها در کاربرد آن است. به طور گسترده ، Google Analytics کاملاً یک ابزار تجزیه و تحلیل داخلی برای درک رفتار کاربر همزمان در یک وب سایت است (سایتی که مالک آن هستید یا اداره می کنید). در همین حال […]

تفاوت بین SEO و SEM چیست؟

بزرگترین تفاوت بین این دو کلمه  این است که بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای به دست آوردن بازدید از نتایج جستجوی ارگانیک ، بهینه سازی یک وب سایت متمرکز شده است. از طرف دیگر ، هدف بازاریابی موتور جستجو (SEM) بدست آوردن میزان بازدید و مشاهده از طریق جستجوی ارگانیک و جستجوی پولی است. […]

دلایل اصلی پنالتی های گوگل و نحوه جلوگیری از آنها

تمام مشاغل تلاش می کنند تا در صفحه اول گوگل قرار بگیرد تا بتواند بازدید سایت خود را افزایش دهد و در نهایت مشتری بیشتری کسب کند. راه دستیابی به آن (از طریق سئو) فرایندی طولانی است که نیاز به تلاش و صبر دارد. به همین دلیل است که بسیاری – به ویژه کسانی که […]

ترندهای seo در سال 2021

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یکی از موثرترین روش ها برای جذب مشتری بالقوه به وب سایت شماست. اما این مسئله مهم است – شما باید از آن به روش صحیح استفاده کنید. طبق آمار ، هر روز 3.5B جستجو در Google انجام می شود. اما در حالی که فقط 0.78٪ از جستجوگران Google روی […]

5 اصل اساسی SEO

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) سنگ بنای تجارت الکترونیک مدرن است. اگر فروشنده تجارت الکترونیکی هستید .بسیاری از مطالعات اهمیت SEO را نشان داده اند و در اینجا چند آمار برای اثبات آن آورده شده است:   تقریباً 93٪ از کل بازدیدها از یک موتور جستجو حاصل می شود. 75٪ از کاربران هرگز از صفحه […]

شاخه های بازاریابی دیجیتال

دیجیتال مارکتینگ شاخه‌های مختلفی دارد. با شناخت درست شاخه های دیجیتال مارکتینگ و تفکیک آنها از یکدیگر می‌توانید تیمی عالی برای کسب و کار خود بسازید و با یک برنامه دیجیتال مارکتینگ عالی شاهد پیشرفت سریع تجارت و افزایش درآمدتان باشید. در غیر این صورت با سپردن چندین مسئولیت به یک فرد که ممکن است […]

ترندهای برتر دیجیتال مارکتینگ سال 2021

تاکنون ، به نظر می رسد روند دیجیتال مارکتینگ برای سال 2021 حول دو مفهوم متمایز ، اما تقریباً متناقض باشد. اول یک شمای کلی مرتبط با انسان ، پرداختن به موضوعات واقعی وشخصی سازی شده متناسب با هر فرد (برخلاف  نظر جمعی) برای تعامل شخصی بیشتر. دوم ، بهینه سازی مکانیکی و فنی بسیار […]

تبلیغات در سوشال مدیا را چگونه انجام دهیم ؟

حال باید بگوییم که سوشیال مدیا مارکتینگ چیست؟ سوشال(سوشیال) مدیا اصطلاح استفاده از فناوری های مبتنی بر وب، تلفن همراه و ارتباطاتی که به گفتگو تعامل داده می شود گفته می شود. سوشال مدیا مارکتینگ یا بازاریابی رسانه های اجتماعی، یک بخش از بازاریابی اینترنتی است که اگر از آن به درستی استفاده کنید، به […]

فوت و فن فروش در اینستاگرام

 آمارهای فروش در اینستاگرام  طبق آمار هوت‌سوییت برای سال 2020 روزانه 200 میلیون کاربر اینستاگرام حداقل یک صفحه بیزنسی را نگاه می‌کنند. یک سوم استوری‌هایی که بیش از همه دیده می‌شوند از برندها هستند. 62درصد کاربران گفته‌اند بعد از دیدن استوری‌های برندها به آنها بیشتر علاقمند می‌شوند و احتمال دارد مشتری آنها شوند و هر […]

فواید اتصال اینستاگرام به فیس بوک

تعداد کاربران فیس بوک و فیس چقدر است ؟ در حال حاضر اینستاگرام بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر فعال دارد که ۷۵ میلیون از آنها هر روز فعال هستند. اینستاگرام با ۴۳٪ از همه مارک های روزانه پست می کند در واقع بستری است که مارک های تبلیغاتی را در سرتاسر آن حضور دارند. اینستاگرام […]

شاخه های دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ دربردارنده تمام تلاش‌های بازاریابی با استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی یا اینترنت است. کسب‌وکارها از کانال‌های دیجیتالی مثل موتورهای جستجو، رسانه‌های اجتماعی، ایمیل و وب‌سایت‌های دیگر برای ارتباط با مشتریان فعلی و آتی استفاده می‌کنند. دیجیتال مارکتینگ در یک کلام یعنی بازاریابی با ابزارهای دیجیتال. حالا این که وقتی دیجیتال مارکتر به مانیتور خیره […]

ثبت نام یا ساخت اکانت در فیس بوک

فیس بوک چیست؟ همه ما اسم فیس بوک به گوشمان خورده و البته جدای از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام کاربران زیادی از خود آن نیز استفاده می کنند . یکی از دلایل استقبال خوب مردم دنیا از شبکه اجتماعی  Facebook  را می توان ٬ قابلیت های فراوان و گستردگی این شبکه اجتماعی در سطح […]

مشاور استارتاپ چیست و چگونه می توان از آن کمک گرفت ؟

مشاور استارتاپ کیست ؟ مشاور استارتاپ کسی است که در حوزه استارتاپ‌ها تخصصی داشته و یا خودش تجربه‌ای از راه‌اندازی‌ استارتاپ‌های موفق یا شکست‌خورده کسب کرده است. مشاور استارتاپ به پشتوانه این دانش و تجربه‌ای که اندوخته است می‌تواند گاها نکاتی را به یک استارتاپ گوشزد کند که راه و چاهی را به ایشان نشان […]

نکاتی از زبان مشاور دیجیتال مارکتینگ

سخنی از زبان مشاور دیجیتال مارکتینگ  در قرن حاضر، بدون شک دیجیتال مارکتینگ، مطمئن ترین روش ارتباط دوطرفه بین تبلیغ کننده و مخاطب است. در این مقاله قصد دارم نکاتی را از زبان مشاور دیجیتال مارکتینگ و هم چنین چندین مدرس دیجیتال مارکتینگ برای شما نقل کنم. در بازاریابی الکترونیکی (دیجیتال مارکتینگ)، می توانید پیامها […]

مزایا و معایب انگولار چیست؟

مزایای انگولار چیست ؟ Angular در سالهای اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است حال بیایید به هفت مورد از مزایای اصلی Angular ، و منظور آنها برای تجارت شما بپردازیم. انگولار اولین بار توسط Google در سال 2009 معرفی شد ، این چارچوب مبتنی بر JavaScript برای توسعه برنامه های وب موبایل و دسک تاپ […]

سایت Reddit چیست و چه کمکی به وبمستر ها می کند؟

سایت Reddit چیست ؟ سایت Reddit یک تالار بزرگ و پر رونق با subreddits اختصاص یافته به هر موضوعی که می توانید تصور کنید. ایده های جدید هیجان انگیز، مطالب جدید در درون موضوعات جای می گیرند ، فقط در انتظار کشف هستند. Reddit ، احتمالاً درباره آن شنیده اید ، اما در صورتی که […]

5 استراتژی بازاریابی دیجیتال برای مبتدیان 2019

من با بسیاری از استارتاپ ها کار کرده ام و بسیاری از تجربه آموزش های آن ها را دارم. اما تنها چیزی که آنها به آن اهمیت نمیدهند ، بازاریابی دیجیتال عالی و استراتژی های تبلیغاتی است. بعضی اوقات آنها می خواهند چندین کار انجام دهند و بعضی اوقات تنها به یک چیز تکیه می […]

گواهینامه SSL چیست و چرا اهمیت دارد؟

Secure Socket Layer یا به اختصار SSL یک پروتکل امنیتی است که ارتباط بین یک سرور وب و یک مرورگر وب را رمزگذاری می کند. در عصری که وب سایت های وردپرس بسیار آسیب پذیر هستند، گواهینامه های SSL با اطمینان از ارتباط خصوصی بین سرور وب و مرورگر وب ، یک لایه امنیتی اضافی […]

CMS یا سیستم مدیریت محتوای WordPress چیست؟

حتی اگر هرگز با WordPress کار نکرده اید ، این شانس خوب را دارید که در مورد این سیستم مدیریت محتوا یاCMS مطلع شوید. وردپرس از زمان اولین رونمایی در سال 2003 ، به سرعت محبوبیت خود را بدست آورد ، و هنگام ساخت و مدیریت وب سایت یا وبلاگ به یکی از بهترین و […]

عوامل دخیل در بازاریابی دیجیتال ( دیجیتال مارکتینگ ) چیست؟

شکاف اشتغال شغلی در بازاریابی دیجیتال مهارت های بازاریابی دیجیتال در حال حاضر به قدری مورد تقاضا است که بسیاری از افراد در صنعت ادعا می کنند که تخصص این کار را دارند . به عبارت دیگر ، مشاغل زیادی در دسترس است اما افراد با مهارت کافی برای پر کردن آنها وجود ندارند. مطابق […]

10 شغل برتر در زمینه بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال چیست؟ با افزایش رایانه ، تلفن های هوشمند و سایر دستگاههای دارای قابلیت اینترنت ، تعداد کارهایی که به مهارت های دیجیتال مارکتینگ نیاز دارند نیز افزایش می یابد. اکنون تمرکز روی عناصر دیجیتال در مرکز استراتژی های بازاریابی بسیاری از شرکت ها قرار دارد. این مشاغل برتر بازاریابی دیجیتال را بررسی کنید. […]

7 ویژگی برنامه موفقیت آمیز در بازاریابی محتوا

تعدادی از شرکت ها و بازرگانان هستند که برنامه های بازاریابی محتوا را با موفقیت اندک ایجاد کرده اند. چندین دلیل احتمالی وجود دارد که چرا یک کمپین بازاریابی محتوا به هدف مورد نظر نمی رسد. این می تواند به این دلیل باشد که محتوا فاقد کیفیت است ، یا از نوع اشتباه محتوا استفاده […]

28 ویژگی بازاریابی محتوا که سنگ اندازی می کند!

1. اهداف محور – اهداف و اهداف را برای هر قطعه تنظیم کنید. آیا هدف الهام بخش ، آموزش ، ایجاد اقتدار ، ایجاد رهبری است؟ باید از اهداف و اهداف تجاری و بازاریابی سطح بالاتری پشتیبانی کند. 2. مخاطب متمرکز – محتوا باید بیشتر از تبلیغ شخصی خودتان روی خواننده متمرکز شود. مخاطبان خود […]

10 روش خوب برای بازدهی بیشتر ویدیو مارکتینگ

هر سال ، محتوای ویدئویی همچنان رو به رشد است و پیش بینی می شود که در سال 2019 فیلم بار دیگر بر بازار حاکم شود. در یک بررسی اخیر در مورد روند بازاریابی ویدیویی ، 57٪ از صاحبان مشاغل پرس و جو YouTube را به عنوان مؤثرترین بستر رسانه اجتماعی برای توزیع محتوای ویدیو […]

9 نکته برای مبتدیان سئو

علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد سئو در سال 2019 هستید؟ در اینجا روندهای کلیدی شما برای بهبود مهارتهای بهینه سازی جستجوی خود باید دنبال کنید. وقتی فقط SEO را شروع می کنید ، می توانید با اضافه بار اطلاعات اشتباه گرفته شوید. تاکتیک های زیاد می تواند شما را از تمرین مهارت های […]

راه های یادگیری یک فناوری جدید در زبان برنامه نویسی و چارچوب ها

یکی از اصلی ترین چالش های برنامه نویسی یا مهندس نرم افزار ، یادگیری مداوم است. بله ، درست است ما به عنوان یک برنامه نویس یا توسعه دهنده ، ما همیشه باید هر از گاهی ، چیزهای جدید را یاد بگیریم. با تشکر از C ، Java ، Linux و SQL ، هنوز زمینه […]

بازاریابی چریکی ( گوریلا مارکتینگ)

بازاریابی چریکی ( Guerilla Marketing ) چیست؟ بازاریابی چریکی یک تاکتیک بازاریابی است که در آن یک شرکت از تعامل غافلگیرانه و / یا غیر متعارف به منظور تبلیغ یک محصول یا خدمات استفاده می کند. بازاریابی چریکی متفاوت از بازاریابی سنتی است به این دلیل که اغلب به تعامل شخصی متکی است ، بودجه […]

اینفلوئنسر مارکتینگ ( Influencer Marketing ) چیست؟

بازاریابی اینفلوئنسر شامل بازاریابی محصولات و خدمات به کسانی است که نسبت به چیزهایی که سایرین   خریداری می کنند، ترغیب می کند. این تأثیر بازار به طور معمول ناشی از تخصص ، محبوبیت یا شهرت یک فرد است. بازاریابی برای مخاطبان تأثیرگذار شبیه به بازاریابی در دهان است ، اما به توصیه های صریح تکیه […]