در این مقاله نکات برتر برای یک برنامه بازاریابی محتوای موفق را یاد خواهید گرفت. بنابراین ، از اشتباهات متداول دیگران که قبل از شما شکست خورده اند ، جلوگیری می کنید. با لیستی از نکات ذکر شده در زیر خواهید فهمید که اجرای یک برنامه بازاریابی با محتوای موفق می تواند روشی ساده باشد.
مخاطب را درک کنید
مهم است که بفهمید مخاطبان شما چه کسی هستند و از آنها محتوا را تهیه کنید. به عنوان مثال ، نوع مشكلات آنها را در نظر بگیرید ، چه سرگرمی هایی را در آنها شركت می كنید و وضعیت مالی آنها را نشان می دهد. هرچه اطلاعات بیشتری در مورد جمعیتی مخاطبان خود داشته باشید ، محتوای آن بیشتر مرتبط خواهد بود.
نوشتن محتوا که مخاطب می تواند با آن ارتباط برقرار کند ، باعث می شود میزان درگیری زیاد باشد. آنها به احتمال زیاد تا انتهای پست وبلاگ می چسبند و فراخوان عمل را می بینند.
فراخوانی برای اقدام
نکته بازاریابی محتوا ایجاد اهداف جدید برای تجارت شما است.
همچنین اگر در جریان نوشتار باشد ، می توانید CTA را در وسط محتوا قرار دهید.
این ممکن است نرخ تبدیل کمپین بازاریابی محتوای شما را حتی بیشتر کند.
یک مساله حل کن
به عنوان مثال ، اگر وب سایت شما در مورد کاهش وزن است ، می توانید در مورد چگونگی جلوگیری از قرار گرفتن در هنگام تعطیلات از وزن خود توصیه کنید
توصیه های عملی که هدفمند هستند برای استراتژی بازاریابی محتوا همیشه عالی است.
خروجی مداوم
بهترین روش ارسال مطالب روزانه به گونه ای است که پیروان دلیلی برای بازدید روزانه از وب سایت شما داشته باشند.
پس از ایجاد یک کتابخانه بزرگ از محتوا ، حجم زیادی از ترافیک را نیز از موتورهای جستجو دریافت خواهید کرد.
عملکرد را اندازه گیری کنید
با گذشت زمان ، شما شروع به مشاهده الگویی در مورد نوع محتوای بیشترین توجه می کنید.
این بدان معناست که می توانید ROI استراتژی محتوا خود را با تمرکز روی آنچه کار می کند ، افزایش دهید.
قبل از آمدن به نتیجه گیری ، اطمینان حاصل شود که میزان داده های جمع آوری شده ، اندازه نمونه مناسبی را نشان می دهد.
شاید 1000 بازدید کننده کافی باشد تا ببیند یک قطعه از محتوا چقدر خوب عمل می کند.
برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید
نکته آخر سئو دوستانه است و همچنین قابلیت استفاده برای کاربر نهایی را بهبود می بخشد.
مطالب خود را مجدداً تکرار کنید
این تضمین می کند که شما می توانید از هر قطعه از مطالب ایجاد شده بیشترین استفاده را ببرید.
در صورت تمایل به خواندن کل قطعه می توانید یک لینک به محتوای اصلی اضافه کنید.
نتیجه
ترکیب 7 نکته برای یک استراتژی بازاریابی موفق محتوای می تواند سودآوری کمپین شما را افزایش دهد.
خواهید دید که با استفاده از این تاکتیک های متداول بازاریابی روند کار ساده شده است.
شما حتی می توانید کل عملیات را به متخصصان سپرده گذاری کنید.
اطمینان از اینکه استراتژی بازاریابی محتوای شما به اهداف شما می رسد ،
برای موفقیت کلی کسب و کار شما مهم است.
یک استراتژی به خوبی اجرا شده می تواند تفاوت بین دستیابی به یک جریان مداوم در بسیاری از مشتریان و تلاش برای دستیابی به هر کدام باشد.