5 استراتژی بازاریابی دیجیتال برای مبتدیان 2019

من با بسیاری از استارتاپ ها کار کرده ام و بسیاری از تجربه آموزش های آن ها را دارم. اما تنها چیزی که آنها به آن اهمیت نمیدهند ، بازاریابی دیجیتال عالی و استراتژی های تبلیغاتی است. بعضی اوقات آنها می خواهند چندین کار انجام دهند و بعضی اوقات تنها به یک چیز تکیه می کنند..
به عنوان یک استارتاپ ، من می دانم که مسئله بودجه بندی وجود خواهد داشت ، اما در این وبلاگ ، من به معرفی برخی استراتژی بازاریابی دیجیتال 2019 برای مبتدیان می پردازم که می تواند حضور شما را در اینترنت بهبود بخشد و امیدوارم حساب های مناسبی را برای راه اندازی خود بدست آورید.

بیایید تا با هم شروع کنیم…

1- برای شروع کار، محتوا پادشاه است.

به عنوان یک استارتاپ ، اگر می خواهید محصول و خدمات خود را به نمایش بگذارید ، وبلاگ شرکت بهترین راه برای بهبود کار شماست.

من بسیاری از استارتاپ ها را دیده ام که در آن فقط محتوا را به عنوان هدف هفتگی خود قرار می دهند. اگر این کار را انجام میدهید، آن را متوقف کنید.

هر هفته یک وبلاگ بنویسید اما به عنوان یک کودک از آن وبلاگ مراقبت کنید. مطمئن شوید که از بیرون و داخل، خوب به نظر می رسد ، مطمئن شوید که کاربر وبلاگ شما را می خواند و به آن پاسخ می دهد.

نکات:

  • اطمینان حاصل کنید که حتی اگر یک مبتدی B2B باشید ، یک وبلاگ بلند و یکنواخت را در آن ایجاد نمی کنید.
  • مطمئن شوید که GIF یا برخی از فیلم های توضیح دهنده را اضافه می کنید که به صفحه YouTube یا Aparat شما هدایت می شوند.
  • مطمئن شوید که از کلمه کلیدی مناسب استفاده می کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که بازدید کننده شما فقط در 3 ثانیه از وبلاگ شما دیدن میکند.

2-سئو برای استارتاپ ها.

همانطور که همه شما می دانید SEO یک فرایند طولانی مدت اما مؤثر است. مانند یک شراب که هرچه قدیمی تر باشد ، ارزش و تاثیرگزاری آن نیز بیشتر است.
سئو برای استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا بسیار مهم است و همه بنیانگذاران آن را می شناسند. حتی اگر همه از SEO متنفر باشند اما نمی توانند بدون آن زندگی کنند.
کار با سئو به صورت انفعالی باعث ایجاد ترافیک خواهد شد اما در 6 ماه اگر کار درستی انجام دهید ، بدون نیاز به هر چیزی ترافیک ایجاد خواهید کرد (بله … من می دانم بنیانگذاران استارتاپ این را دوست دارند).

نکات:

  • اطمینان حاصل کنید که از کلمه کلیدی مناسب برای وب سایت و سئو استفاده می کنید
  • اطمینان حاصل کنید که UI / UX شما برای کاربران پیچیده نیست
  • اطمینان حاصل کنید که وب سایت / صفحه فرود شما نمایه شده تلفن همراه است
  • اطمینان حاصل کنید که سرعت سایت شما زیر 3-4 ثانیه است.
  • پیاده سازی SSL برای بهبود اقتدار
  • اشتراک اجتماعی و ایجاد پیوند

3-استراتژی رسانه های اجتماعی

من مشاهده کرده ام که بسیاری از شرکت ها دوست ندارند در استراتژی رسانه های اجتماعی شرکت کنند زیرا فکر می کنند مشتریان آنها در آنجا نیستند. اما حتی اگر مشتری های خود را در فیس بوک، اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگری ندارید، حداقل باید حضور مناسبی داشته باشید.
شرکت هایی مانند PWC و Deloitte از اینستاگرام و فیس بوک برای نمایش فرهنگ و مردم خود استفاده می کنند و من معتقدم که هر استارتاپی می تواند این کار را انجام دهد. اگر می خواهید استارتاپ شما از زمین جلو بیفتد ، پس حضور خود را در رسانه های اجتماعی قوی و پررنگ کنید.
اگر یک شرکت B2B هستید ، LinkedIn بهشت ​​شماست. اگر مشتریان شما بیشتر از ایالات متحده و اروپا هستند ، بنابراین می توانید بر روی LinkedIn به دلیل مزایای خود سرمایه گذاری کنید ، اگر می خواهید محصول و خدمات خود را برای افراد به صورت صحیح تبلیغ کنید ، مقداری پول خرج کنید.

نکات:

  • 2% از بودجه بازاریابی خود را در فیس بوک ، اینستاگرام و دیگر بسترهای رسانه اجتماعی صرف کنید.
  • انواع آگهی های تبلیغاتی LinkedIn ، چرخ فلک ، تصویر واحد ، تبلیغات درون پستی و غیره را امتحان نمایید.
  • از این که در وبلاگ های رقبای خود چیزی را به اشتراک گذارید و اظهار نظر کنید، نترسید.
  • اطمینان حاصل کنید که همه نسخه های تبلیغ را شخصی سازی می کنید – زیرا همه می خواهند به آن توجه کنند.

4-استراتژی ویدیو مارکتینگ یا محتوای ویدیویی

بله ، من می دانم که به عنوان یک استارتاپ درگیر شدن در فعالیت های وقت گیر مانند تولید محتوای ویدیویی هزینه ای را برای شما به همراه می آورد، اما بگذارید آمار را به شما نشان دهم.
به من بگویید که پس از تماشای آمار فوق شما برانگیخته نشدید؟
بله، درست است. شما می توانید کارهای زیادی را در سمت بازاریابی ویدیویی انجام دهید. تولید فیلم های توضیح دهنده عالی برای محصول و خدمات ، فیلم های آموزشی که در آن می توانید نام تجاری خود را به نمایش بگذارید و اینکه کاربران چگونه می توانند از آن استفاده کنند و موارد دیگر. وقتی صحبت از بازاریابی ویدیویی می شود، فرصت های بی نهایتی وجود دارد.
اگر یک شرکت نوپا هستید و می خواهید برای 5 سال آینده آماده باشید – وقت بگذارید و فیلم های خوبی را تهیه کنید زیرا بازاریابی ویدیویی بازاریابی جدید دیجیتال است.

نکات:

  • گزارشی از گروه Diffusion Group آمده است که تمامی شبکه های اصلی تا سال 2022 خدمات ویدیویی مستقیم با مصرف کننده را ارائه می دهند.
  • بیشتر فیلم ها به صورت موبایل ساخته شده اند و شما نیز باید این را در نظر بگیرید. مطالعات نشان داده است که در سال 2018 یک فرد معمولی هر روز نزدیک 45 دقیقه به تماشای فیلم های تلفن همراه بصورت آنلاین می پرداخت.
  • و بچه ها ، فیلم نامه باید اصلی ترین کانون باشد به این معنی که هدف شما چیست و چگونه می خواهید به کاربران نمایش دهید. به خودتان اعتراض نکنید – نقاط ضعف بیزنس خود را مشخص کنید و مطمئن شوید که قدرت حذف نقاط ضعف را دارید.
  • پیش بینی می شود که در سال 2019 ، تبلیغ کنندگان در حدود 20 میلیارد دلار برای فیلمبرداری موبایل هزینه کنند ، از سال 2012 تا 2 میلیارد دلار. این بدان معنی است که فیلم موبایل تا سال 2019 تقریباً یک پنجم از کل تبلیغات نمایشگر دیجیتال را به خود اختصاص خواهد داد.

5- بازاریابی مبتنی بر حساب

با توجه به تجربه بنده در استارتاپ ها ، احساس می کنم که گرفتن یک حساب کاربری مناسب یا یک مشتری همیشگی مشکل است ، اما ما هر کاری که باید انجام شود را انجام می دهیم. اما بازاریابی مبتنی بر حساب مقداری مشکل ساز است.
در اینجا ، شما باید حساب های خود را بر اساس درآمد یا مشتریان هدف خود شناسایی کنید و سپس به آنها آگهی دهید – فقط به آن مشتریان.
در اینجا شما محصولات و خدمات خود را به سمت افراد مناسب و شرکتهای مناسب سوق می دهید.

بله ، این 5 استراتژی بازاریابی دیجیتال برای مبتدیان 2019 است.

Leave a Reply