28 ویژگی بازاریابی محتوا که سنگ اندازی می کند!

1. اهداف محور – اهداف و اهداف را برای هر قطعه تنظیم کنید.

آیا هدف الهام بخش ، آموزش ، ایجاد اقتدار ، ایجاد رهبری است؟

باید از اهداف و اهداف تجاری و بازاریابی سطح بالاتری پشتیبانی کند.

2. مخاطب متمرکز – محتوا باید بیشتر از تبلیغ شخصی خودتان روی خواننده متمرکز شود.

مخاطبان خود را بشناسید. آنچه را که می خواهند ، نیاز دارند ، می خواهید بدانید. سرشان بیایید و از طریق محتوایی که به آنها در تجارت و یا زندگی کمک می کند با آنها ارتباط برقرار کنید.

3. قابل یافتن – مخاطب هدف شما باید بتواند به راحتی مطلب را پیدا کند .

4. اشتراک گذاری – به اشتراک گذاشتن با دوستان خود در Twitter ، Facebook ، LinkedIn ، Pinterest ، ایمیل و غیره را آسان کنید.

5. ساده – برای فهمیدن نیاز به یک دکترا در علوم موشکی نیست.

6. معتبر – نویسنده از دانش ، تجربه و اقتدار سخن می گوید و می نویسد.

7. مشاغل – از افراد الهام می گیرند که کلیک کنند ، دوبار کلیک کنند ، نظر دهند و به بخشی از جامعه تبدیل شوند.

8- عملی – باید مشخص شود که خواننده برای یادگیری بیشتر ، چه اقدامی باید انجام دهد ، به انجمن بپیوندد ، برای کسب اطلاعات بیشتر با شما تماس بگیرد ، شما را استخدام کند ، درخواست پیشنهاد دهد و غیره.

9. واقعی – باید از سلامت ، شفافیت ، اصالت و حرفه ای برخوردار باشد.

10. باورپذیر – نباید شکی وجود داشته باشد که آنها می توانند به شما اعتماد کنند و حرف شما را باور کنند. عوامل زیادی با این امر نقش دارند از جمله طراحی و چیدمان سایت ، منبع محتوا ، دستور زبان ، کیفیت اطلاعات ، اقتدار و موارد دیگر.

11. تأیید شده – در صورت استفاده از حقایق ، داده ها یا آمار ، منبع به روشنی ارائه می شود و همه آنها می توانند به عنوان حقیقت تأیید شوند. این امر همچنین به ایجاد اقتدار و اطمینان از باورپذیری محتوا کمک می کند.

12. ارزشمند – مطالب با ارزش را به خواننده ارائه می دهد تا به آنها در یادگیری ، رشد یا الهام گرفتن کمک کند.

13. مرتبط – باید به جایی که خواننده در آن مشاغل یا زندگی است مرتبط باشد.

14. طنین انداز – باید احساس عاطفه مشترک یا اعتقاد را با خواننده فراخوانی کند. آنها باید درک کنند و بتوانند با محتوا ، زمینه و معنی ارتباط داشته باشند.

15. قانع کننده – توجه را جلب می کند ، به اندازه کافی منحصر به فرد برای خواندن ، درک ، ترغیب ، تغییر تفکر و به یاد آوردن.

16. یکپارچه – اطلاعات به تنهایی نیست. شما با نام تجاری ، تخصص ، تجربه ، خدمات ارائه شده باید از محتوا پشتیبانی کنید تا به بهترین شکل ممکن اقتدار ، باورپذیری و غیره برقرار شود.

17. آموزشی – با توجه به دانش و تدریس خواننده موضوع علاقه مند می کند.

18. شور و شوق – باید آشکار باشد که نویسنده علاقه مند به موضوع است و فقط برای نوشتن ترافیک وبلاگ یا اهداف دیگر ننوشتن است.

19. مثبت – چه کسی می خواهد یک وبلاگ بخواند که کاری جز شکایت ندارد؟ افراد زیادی نیستند محتوا باید مثبت باشد و باعث شود فرد احساس بهتری داشته باشد ، بیشتر بشناسد و از آنها الهام گرفته شود تا در هر زمان ممکن کارهای بیشتری انجام دهد.

20- تفکر رو به جلو – نباید در گذشته از فناوری گذشته استفاده کرد ، بلکه باید حداقل در روز حضور داشته باشد و ترجیحا تفکر رو به جلو باشد. اگر فرد بینایی هستید ، افراد را با مکانی که می خواهید همراه داشته باشید.

21. الهام بخش – به خوانندگان الهام دهید که اطلاعات بیشتری کسب کنند ، کارهای بیشتری انجام دهند ، بیشتر باشند و با شما و برند خود یکی شوند.

22. اتصال – به خواننده الهام می بخشد تا با شما و مارک شما ارتباط برقرار کند. هدف شما ایجاد ارتباط و پرورش آنهاست.

23. دستاوردها – به خواننده ، بیننده یا شنونده کمک می کند تا به اهداف خود برسند. اگر ابتدا به کمک به خواننده در رسیدن به اهداف خود متمرکز شوید ، به طور پیش فرض به اهداف خود خواهید رسید.

24. هدفمند – محتوا دارای یک هدف است ، کاملاً پرهیجان و بی معنی نیست.

25. وفاداری به برند – محتوا باید به وفاداری برند به خواننده کمک کند. محتوا باید نمایانگر خوبی از نام تجاری ، شخصیت شما باشد و نه یک قطعه براق از وثیقه شرکت از دهه 1990 که توصیف آنچه شما می خواهید در بزرگ شدن هستید آرزو می کنید.

26. کیفیت – محتوا از کیفیت بالایی برخوردار است. نباید با عجله نوشته شود ، خطاهای دستوری داشته باشید یا بخوانید مانند آن که توسط یک کلاس 5 نوشته شده است.

27. باز – نویسنده مایل به ورود به بحث سالم است و به طور واقعی به نظرات متفاوت گوش فرا می دهد.

28. نتیجه گیری – پایان دارد. این فقط رامبل و رامبل نیست بلکه زمان شروع و پایان بخش محتوای آن مشخص است.

Leave a Reply