چه تفاوتی بین Semrush و Google Analytics وجود دارد؟

Semrush و Google Analytics هر دو ابزار تجزیه و تحلیل دیجیتال هستند ، اما تفاوت آنها در کاربرد آن است.

به طور گسترده ، Google Analytics کاملاً یک ابزار تجزیه و تحلیل داخلی برای درک رفتار کاربر همزمان در یک وب سایت است (سایتی که مالک آن هستید یا اداره می کنید).

در همین حال ، Semrush مجموعه ای از ابزارها است که هم تجزیه و تحلیل داخلی (سایتی که شما مالک آن هستید یا آن را اداره می کنید) و هم تحقیق و تجزیه و تحلیل رقابتی (سایت های رقبای شما) را کنترل می کند.

Semrush روشهای زیادی برای مطالعه و بهبود وب سایت شخصی شما ارائه می دهد که GA نمی تواند. در حالی که رقبای خود را تجزیه و تحلیل می کنید ، Semrush به شما امکان می دهد سایت خود را درست در کنار سایت خود قرار دهید تا نقاط قوت و ضعف را با یکدیگر مقایسه کنید.

سپس ، می توانید از ابزارهای Semrush برای ایجاد کمپین ، نوشتن محتوا ، ردیابی نتایج و حتی ایجاد گزارش ها و داشبوردهای سفارشی به طور منظم استفاده کنید.

Semrush به منظور تکمیل استفاده شما از Google Analytics است نه جایگزینی آن.

در واقع ، ما یکپارچه سازی Google Analytics و Semrush در تعداد انگشت شماری از ابزارهای خود برای تقویت داده ها در Semrush با آمار در زمان واقعی از GA را تشویق می کنیم.

 

 

مطالب مرتبط:

تفاوت بین SEO و SEM چیست؟

ترندهای seo در سال 2021

شاخه های بازاریابی دیجیتال

5 استراتژی بازاریابی دیجیتال برای مبتدیان 2019

 

Semrush چه چیزهایی را ارائه می دهد که Google Analytics نمی تواند ارائه دهد؟

 

بهبود وب سایت خود

ابزارهای جستجوگرها مانند حسابرسی سایت ،  On Page SEO Checker  و پیگیری موقعیت برای انجام تحقیقات SEO و پیگیری نتایج یک کمپین

ابزارهای Backlink Audit و Link Building برای بهبود بک لینک ها

 

هوش رقابتی

امکان تحقیق در مورد کلمات کلیدی موتور جستجوی رقیب شما (در 100 نتیجه ارگانیک برتر Google و 7 نتیجه برتر تبلیغات پولی)

ابزارهای تحقیق در بازار برای مطالعه جزئیات بسیار دقیق هر وب سایت

برآورد تجزیه و تحلیل ترافیک در وب سایت رقیب خود

تجزیه و تحلیل ماه به ماه موقعیت های موتور جستجوی هر دامنه ای که به مرور زمان به دست آمده و از دست می رود.

در مورد رقیب خود بک لینک دهید.

بالاتر و فراتر از آن

بازاریابی و نوشتن محتوا برای کمک به شما در ساختن محتوای عالی برای وب سایت خود

ابزار نظارت بر برند برای مدیریت اعتبار آنلاین و روابط عمومی

ابزارهای بازاریابی رسانه های اجتماعی برای تجزیه و تحلیل رقبا و روندها و همچنین مدیریت تقویم و پست مطالب خود در همه کانال های شما

ساخت گزارش سفارشی PDF

وجود API برای سفارشی کردن

 

Google Analytics چه چیزی را می تواند فراهم کند که Semrush قادر به آن نباشد؟

 

از طرف دیگر ، Google Analytics فقط قادر است تجزیه و تحلیل وب سایت یا ملکی را که متعلق به شماست یا اداره می کنید به شما ارائه دهد. پس از تنظیم آن ، Google Analytics می تواند به شما بدهد:

ابزارهای زمان واقعی در هر صفحه در وب سایت شما (بازدید از صفحه ، نرخ تبدیل ، متوسط ​​مدت زمان جلسه و غیره)

امکان ایجاد رویدادهای سفارشی در وب سایت شما (بارگیری ، کلیک پیوند ، ارسال فرم ، و غیره) و ردیابی آنها

امکان ایجاد اهداف (خریدها ، بارگیری ها ، ثبت نام ها و غیره) در وب سایت شما و پیگیری تبدیل های شما به هر هدف

بینش مخاطبان مانند جمعیت شناسی و جغرافیایی و بیشتر

 

Leave a Reply