نکاتی از زبان مشاور دیجیتال مارکتینگ

مشاوردیجیتال مارکتینگ/مدرس دیجیتال مارکتینگ/بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ

سخنی از زبان مشاور دیجیتال مارکتینگ 

در قرن حاضر، بدون شک دیجیتال مارکتینگ، مطمئن ترین روش ارتباط دوطرفه بین تبلیغ کننده و مخاطب است.

در این مقاله قصد دارم نکاتی را از زبان مشاور دیجیتال مارکتینگ و هم چنین چندین مدرس دیجیتال مارکتینگ برای شما نقل کنم.

در بازاریابی الکترونیکی (دیجیتال مارکتینگ)، می توانید پیامها را به گونه ای طراحی کنید

تا به طور کامل پاسخگوی نیازها و خواسته های معین مخاطبان باشد.

در تبلیغات دیجیتالی میتوان براحتی و با صرف زمان و هزینه کم پیام بسیار جذابی طراحی کرد

که ضمن اطلاع رسانی سریع و دقیق جایگاه خود را در فضای مجازی ارتقا داد

یک اصل مهم در دیجیتال مارکتینگ وجود دارد و آن هم استفاده از مشاوره ی درست است.

انتخاب یک مشاور مناسب برای کسب و کار در حوزه ی دیجیتال بسیار کار سختی است.

چون دانشگاهی نیست که مدرک دیجیتال مارکتینگ بدهد و هر کس می تواند ادعا کند مربی و دیجیتال مارکتر حرفه ای است.

تازه اگر هم دانشگاهی بود معلوم نبود فارغ التحصیلانش چقدر بدرد این کار می خوردند!

استفاده از روش های زیر برای هر کسب و کاری می تواند نتیجه متفاوت داشته باشد، اینکه از کدام یک از روشهای بالا برای انجام تبلیغات دیجیتال استفاده کنید بسته به نوع کسب و کار، اهداف و شکل مشتریانش دارد.

مطلب مرتبطت :‌۱۰ شغل برتر در زمینه دیجیتال مارکتینگ

خب بیایید با هم به لیست روش های بازاریابی دیجیتال نگاهی بیاندازیم:

مشاوردیجیتال مارکتینگ/مدرس دیجیتال مارکتینگ/بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ

 

طراحی و توسعه سایت

بازاریابی موتورهای جستجو (SEO & SEM)

بازاریابی محتوا

بازاریابی ویدئو یا ویدئو مارکتینگ

بازاریابی در شبکه های اجتماعی

افیلیت مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ

تبلیغات بنری در سایتهای پر بازدید

ایمیل مارکتینگ

SMS مارکتینگ

رپرتاژ آگهی

وایرال مارکتینگ

همانطور که گفته شد بازاریابی دیجیتال یک حوزه ی استراتژیک می باشد که ورود به آن بدون داشتن تخصص کاملا بیهوده و مضر می باشد.

به همین منظور گروه ما می تواند در این رمینه تا حد زیادی کسب و کار شما را به اهداف مد نظرش نزدیک نماید.

مطلب مرتبط:‌۵ استراتژی بازاریابی دیجیتال برای مبتدیان 

 

9نکته از زبان مشاور دیجیتال مارکتینگ  

مشاوردیجیتال مارکتینگ/مدرس دیجیتال مارکتینگ/بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ

  1. مهم تر از تعداد، کیفیت بازدید کنندگان است. یادتان باشد که همه مشتری شما نیستند!
  2. در کمپین دیجیتال مارکتینگ، فقط به دنبال اعداد و ارقام نباشید. زیرا دیجیتال مارکتینگ یک هدف نیست!
  3. یک وسیله و ابزار کمکی برای رسیدن به هدف است.
  4. تعداد تعاملات یعنی تعداد لایک ها، نظر ها، به اشتراک گذاری ها حائز اهمیت است
  5. و این موضوع است که نهایتا به ارتقاء برند و فروش بیشتر شما کمک می کند.
  6. توجه به این نکته مهم است که هدف دیجیتال مارکتینگ افزایش تعاملات کاربران در وب سایت و شبکه های اجتماعی است
  7. و در نهایت باید منجر به کسب درآمد و بازگشت هزینه های دیجیتال مارکتینگ شود.
  8. نکته ی مهم دیگر این است که بهینه سازی فقط برای وب سایت ها نیست
  9. بلکه برای تمامی کمپین های دیجیتال مارکتینگ، از جمله شبکه های اجتماعی است.

مطلب مرتبط : عوامل دخیل در بازاریابی دیجیتال

اشتباهات رایج که مشاور دیجیتال مارکتینگ باید به آن توجه کند

شفاف نبودن اهداف دیجیتال مارکتینگ و عدم شناسایی پرسونای مخاطبان
نداشتن استراتژی دیجیتال معین و متناسب با اهداف
توجه نکردن به بهینه‌سازی موتورهای جستجو
تاکید و تمرکز بر ویژگی‌های محصول به جای رفع نیازهای کاربران
نداشتن استراتژی مناسب برای تعامل با مشتری
بودجه بندی نامناسب و توجه نکردن به شاخص‌هایی مانند ارزش طول عمر مشتری
هم‌راستا نبودن اهداف تیم بازاریابی و فروش

پیشنهاد می کنم مقاله مربوط به پیشرفت از طریق دیجیتال مارکتینگ را مطالعه کنید .

Leave a Reply